Ain't No Denim High (Waisted) Enough



A few months ago I tried on one of my old pairs of low-waisted jeans and I spent the entire day pulling them up to avoid showing everyone a glimpse of my butt crack. This is why it's absolutely baffling to me that I ever wore "super low rise" jeans back in high school. I remember when it was lame to wear skinny jeans, let along high-waisted jeans. Combine both of them and you're automatically shunned by your peers (oh, the cruel world of teenagers and puberty).

But here I am, investing in jeans with waists so high they almost touch the sky. Hell, give me jeans with waists up to my neck; I'll take 'em. 

Incredibly thankful to the Shop Calico team for hooking me up with my new favorite jeans, which is a very difficult feat to achieve (as all those have hunted for the perfect pair of denim know all too well). I just feel so damn good in them, and self-confidence is really all you need. Gonna go strut my stuff all over the city with these bad boys. Swagger on fleek (as the kids these days would say).


This post was sponsored by Shop Calico. All opinions and weird musings are my own. 


3 comments

  1. you look so good in those jeans!
    and love your shorter curly hair

    <3
    The Sweetest Escape

    ReplyDelete
  2. .... I feel really old that my reaction to this was "It was lame to wear skinny jeans?" But that might be because I don't remember them before, like, 2012. Before that I'm pretty sure all our stores had were boot cut and flared jeans. The variety of denim cuts is so plentiful these days. Lol at the comment about low-rise or hip huggers though because I recently noticed that same thing!

    You look fabulous in the jeans btw.

    ReplyDelete
  3. I love the photos of you playing with your floofy cat Bubba!
    You look fabulous rocking those 'Get High Skinny Medium Wash' high-waisted jeans and 'It Ain't Me graphic T-shirt! Your hair looks fabulous too. Great outfit photos! I love high-waisted styles very much myself!

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/2017/10/lingerie-review-of-full-brief-panties.html

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© JennifHsieh | A Personal Style + Life Blog. Design by Fearne.